Menu

رکسانا خلوتی

رکسانا خلوتی رکسانا خلوتی باشگاه خدمات ایرانمجری 09120588505

رکسانا خلوتی متولد 1355 تهران، فارغ التحصیل زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه آزاد است. وی پس از گذراندن دوره بازیگری وارد سینما شد.

«رکسانا خلوتی» در آثاری همچون «حقیقت گم‌شده»، «نصف مال من نصف مال تو»، «به آهستگی»، «چند می‌گیری گریه‌کنی؟!» به عنوان «بازیگر» حضور داشته است.

رکسانا خلوتی بنیانگذار اولین آموزشگاه بازیگری کودک و نوجوان در ایران با برند پانیذ و مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دارای لیسانس زبان و ادبیات فارسی با سالها تجربه بازیگری وکارگردانی سینما، تئاتر و تلویزیون می باشد.

وی بازیگرانی همچون مهدی قربانی که با بازی در فیلم های سینمایی ابد و یک روز، بیست و یک روز بعد و تنگه ابوغریب که در سه سال متوالی در جشنواره بین المللی فجر حضور داشته اند را به دنیای سینما معرفی نموده است.

از دیگر بازیگرانی که ایشان به دنیای هنر معرفی نموده اند میتوان به همراز اکبری بازیگر سریال عاشقانه و فیلم سینمایی شکلاتی و بسیاری دیگر از ستارگان کودک و نوجوان دنیای سینما که توسط ایشان به کارگردانان مطرح سینما و تلویزیون معرفی شده اند یاد کرد.

آموزشگاه پانیذ با مدیریت ایشان موفق به کسب افتخاراتی همچون تندیس و دیپلم افتخاری برند برتر هنری و آموزشی در سراسر ایران گردیده است و ایشان اولین بانویی میباشند که در سال1396در میان برندهای برتر مراکز خرید و مجتمع های تجاری کشور موفق به کسب تندیس طلایی و تقدیر نامه شده اند.از دیگر افتخارات ایشان کسب گواهینامه مدیریت فرهنگی هنری از کشور کانادا می باشد ثبت رسمی لوگوی آموزشگاه بازیگری کودک و نوجوانپانیذ نمونه ی دیگرازافتخارات ایشان می باشد.از وی در سال 1373مجموعه کتاب شعر پیمان هامنتشر شده و نام ایشان در کتاب بانوان شاعرهمعاصر ایران از پروین اعتصامی تا کنون ثبت گردیده است، وی از سال1376فعالیت رسمی بازیگری در سینما و تئاتر و تلویزیون را آغاز نمودند و پس از تاسیس آموزشگاه به دلیل مشغله ی کاری از دنیای سینما فاصله گرفتند.

وی در فیلم آب وماهی در نقش اصلی از جشنواره های مختلف موفق به کسب جوایز متعددی شده اند که این فیلم بارها از صدا و سیما پخش شده است. از دیگر فیلم هایی که ایشان در آن حضور داشته است می توان به فیلم حقیقت گمشده در نقش همسر حمید فرخ نژاد اشاره کرد.همچنین در سریال های تلویزیونی همه ی بچه های منبه کارگردانی مرضیه برومند و نرگس و ریحانه به کارگردانی سیروس مقدم و … به ایفای نقش پرداخته اند.

تا کنون بیش از صد وپنجاه تئاتر در زمینه کودک و نوجوان تولید نموده اند و به عنوان تهیه کننده نمایش سرود دوباره کلات که در سالن استاد مشایخی به روی صحنه رفت همکاری داشته اند؛ همچنین تئاتر موفق الیور توئیست که در سالن وحدت با بازی هنرجویان کودک و نوجوان همچون محمد شاکری، مهدی فرسی و آرمان پیراسته از مجموعه آموزش بازیگری این بانوی فرهیخته به روی صحنه رفت.

در جشنواره بین المللی کودک و نوجوان اصفهان هر ساله تعداد بیشماری از بازیگران مجموعه آموزش بازیگری ایشان موفق به کسب جوایز و افتخارات متعددی میشوند.

همچنین وی در دوسال اخیر موفق به برگزاری دو جشنواره موفق فیلمسازی فیلم کوتاه با موضوعات اجتماعی و دغدغه های کودکان و نوجوانان توسط هنرجویانشان شده اند که در پردیس سینمایی کورش این آثار هنری با نظارت ایشان بر روی پرده رفت.

مدیریت محترم آموزشگاه بازیگری کودک و نوجوان پانیذ گفت: اساتید سینما و تئاتر با هدفمند کردن آموزش سینمایی و تئاتر هنرجویان برجسته ای را به این جامعه معرفی کرده است. بانو رکسانا خلوتی نوفه ی خود را این چنین منتشر کرد:

“با آموزش حرفه ای و هدفمند هنر از کودکی و نوجوانی می شود انسانهایی با اندیشه های عالی تربیت کنیم که زمین جایی بهتر برای زندگی باشد.”

 


کارفرمایان گرامی از اینکه باشگاه مجریان را برای انتخاب اصولی هنرمند مورد علاقه اتان جهت دعوت در رویداد خود انتخاب نموده اید ، سپاسگزاریم و درخواست  می نماییم تا با رهنمود ها و نکته نظرات خود ما را در ارایه خدمات بهتر یاری نمایید. رویداد خوبی را برایتان آرزومندیم.

تلفن همراه مدیر برنامه باشگاه :09128239105   تلگرام هنرمندان ، خوانندگان و چهره های ورزشی : 09120809040   تلگرام مجریان : 09128239105 -  09203201327       تلفن ثابت: 02188679725

برای ارسال نظر ثبت نام نمایید

مجموعه های بیشتر:

از طریق تلگرام به ما پیام بدهید.

تلگرام ایران مجری

با کلیک روی تصویر بالا شما به تلگرام مدیر باشگاه وصل می شوید و می توانید پیام های خود را ارسال کنید.

Go to top