Menu

نسرین خسروانی

نسرین خسروانی نسرین خسروانی باشگاه خدمات ایرانمجری 09120588505

نسرین خسروانی،بازیگری را از سال 1372 از گروه تئاتر برگ سبز اصفهان شروع كرد.

نسرین خسروانی را در نقش زری در سریال «روز حسرت» می‌شناسیم. او بازیگری را از سال 1372 از گروه تئاتر برگ سبز اصفهان شروع كرد و برای اولین بار با فیلم «روی خط مرگ» به كارگردانی شفیع آقامحمدیان جلوی دوربین سینما رفت.

خسروانی كاملا اتفاقی وارد دنیای هنر شد، ولی او خیلی زود توانست توانایی‌هایش را به اثبات برساند و به كار هنری‌اش ادامه دهد. طوطیا، تیك، غوغا، پاورچین، ولایت عشق، روزگار غریب، عشق سال‌های جنگ، مهر خاموش و… از جمله كارهای اوست. او این روزها برای 2 كار «مهر و خون» به كارگردانی حسین سحرخیز و «توطئه فامیلی» به كارگردانی رامبد جوان قراردادهایی امضا كرده است و این‌طور كه خودش پیش‌بینی می‌كند، هفته‌های آتی، روزهای پركاری خواهد داشت.او می‌گوید: حدود 6 سال پیش بود. سوار تاكسی شده بودم تا به محل كارم بروم. آن روز من بدون این‌كه حواسم به بستن یا نبستن كمربند ایمنی باشد در صندلی جلوی خودرو نشسته و در افكارم غرق بودم. این خودرو در اتوبان نیایش باسرعت مجاز و معمولی در حال حركت بود و من هم از پنجره خودرو، بیرون را نگاه می‌كردم. فقط برای یك لحظه یا شاید برای چند صدم ثانیه متوجه شدم راننده ترمز محكمی گرفت و من با صورت به شیشه جلوی ماشین خوردم و بعد دیگر چیزی نفهمیدم. راننده تاكسی ترمز گرفته بود، چون تعدادی ماشین با سرنشین‌های جوان در اتوبان نیایش در حال كورس بودند و راننده تاكسی برای این‌كه با آنها برخورد نكند مجبور شده بود ماشین را كنترل كند.وقتی از ماشین پیاده شدم باز متوجه نبودم كه چه اتفاقی افتاده و همه به من می‌گفتند خانم صورتتان خونی است. بعد از چند ساعتی كه به خودم آمدم، دیدم صورتم از چند ناحیه دچار پارگی شدیدی شده، به طوری كه كنار چشمم هم پاره شده بود. بعد از آن جریان من بارها تحت عمل جراحی قرار گرفتم و فقط چند جراحی روی چشمم انجام گرفت.

این اتفاق یكی از اتفاقات تلخ زندگی من بود و هنوز هم وقتی می‌خواهم گریم بشوم یا جلوی دوربین بروم، دائم نگران این مساله هستم كه تصویرم چطور خواهد بود و چه كاری باید بكنم. همچنین باید بگویم كه این حادثه تجربه مهمی در زندگی من بود و به همین دلیل همیشه از كمربند ایمنی استفاده می‌كنم. الان كه خودم رانندگی می‌كنم، امكان ندارد بدون بستن كمربند، ماشین را روشن كنم و حركت كنم.

 


کارفرمایان گرامی از اینکه باشگاه مجریان را برای انتخاب اصولی هنرمند مورد علاقه اتان جهت دعوت در رویداد خود انتخاب نموده اید ، سپاسگزاریم و درخواست  می نماییم تا با رهنمود ها و نکته نظرات خود ما را در ارایه خدمات بهتر یاری نمایید. رویداد خوبی را برایتان آرزومندیم.

تلفن همراه مدیر برنامه باشگاه :09128239105   تلگرام هنرمندان ، خوانندگان و چهره های ورزشی : 09120809040   تلگرام مجریان : 09128239105 -  09203201327       تلفن ثابت: 02188679725

 

برای ارسال نظر ثبت نام نمایید

مجموعه های بیشتر:

از طریق تلگرام به ما پیام بدهید.

تلگرام ایران مجری

با کلیک روی تصویر بالا شما به تلگرام مدیر باشگاه وصل می شوید و می توانید پیام های خود را ارسال کنید.

Go to top