Menu

رویا جاویدنیا

 رویا جاویدنیا رویا جاویدنیا باشگاه خدمات ایرانمجری 09120588505

   رویا جاویدنیا،بازیگر جوان سریالهای تلوزیونی می باشد که در صحنه تئاتر هم فعالیت داشته است.

رویا جاویدنیا یکی دیگه از بازیگران سریال سایه بان برادران محمودی می باشد که در آذرماه ۹۶ از شبکه دو سیما پخش می شود این سریال مخاطبین بسیار زیادی پیدا کرده که هر شب ساعت ۲۱:۳۰ برای تماشای این سریال زیبا پای تلویزیون می نشینند.

متاسفانه هیچ اطلاعات بیشتری در مورد تاریخ تولد و همسر و ازدواج رویا جاویدنیا تا به امروز منتشر نشده است.

رویا جاویدنیا در سریال سایه بان

او در سریال سایه بان نقش مهشید مادر آرمان (محمدرضا غفاری) را بازی می کند که با همسرش مهران (امین تارخ) رابطه خوبی ندارد و هم اکنون درگیر بدهی های همسر خود که از چک های او استفاده کرده می باشد. آرمان هم اول عاشق و دلداده دختر دایی اش مژده بود اما به دلیل اختلاف مادر آرمان با مادر مژده این ازدواج سر نمی گیرد.

در نهایت آرمان بعد از دو سال عاشق و دلداده دختری بنام سارا می شود و قصد ازدواج با او دارد. از طرفی دایی آرمان از گرجستان برگشته و اصرار دارد آرمان با دخترش مژده ازدواج کند و مادر آرمان هم سعی می کند به هر نحوی که است آرمان را راضی کند که از عشق سارا دست بکشد و با دختر دایی اش که وضع مالی خوبی دارند ازدواج کند. آیا آرمان از عشق سارا به خاطر پول دست خواهد کشید؟ پیشنهاد میکنم حتما این سریال زیبا را مشاهد کنید

 

آثار بازیگری رویا جاویدنیا

او در سریال های تلویزیونی وضعیت سفید و سایه بان و فیلم های سینمایی وارونگی و به آهستگی تا به امروز بازی کرده است.

 


کارفرمایان گرامی از اینکه باشگاه مجریان را برای انتخاب اصولی هنرمند مورد علاقه اتان جهت دعوت در رویداد خود انتخاب نموده اید ، سپاسگزاریم و درخواست  می نماییم تا با رهنمود ها و نکته نظرات خود ما را در ارایه خدمات بهتر یاری نمایید. رویداد خوبی را برایتان آرزومندیم.

تلفن همراه مدیر برنامه باشگاه :09128239105   تلگرام هنرمندان ، خوانندگان و چهره های ورزشی : 09120809040   تلگرام مجریان : 09128239105 -  09203201327       تلفن ثابت: 02188679725

برای ارسال نظر ثبت نام نمایید

از طریق تلگرام به ما پیام بدهید.

تلگرام ایران مجری

با کلیک روی تصویر بالا شما به تلگرام مدیر باشگاه وصل می شوید و می توانید پیام های خود را ارسال کنید.

Go to top