Menu

كامبيز دارابي

كامبيز دارابي كامبيز دارابي باشگاه خدمات ایرانمجری 09120588505

كامبيز دارابي متولد 1354 تهران. از جمله فعاليت هاي وي فيلم هاي مرد عوضي، غوغا، سفر به هيدالو، چهارانگشتي، نفوذي، ازدواج در وقت اضافه، پايان دوم و... در سمت هاي دستيار طراح صحنه و لباس و يا دستيار اول كارگردان و برنامه ريز بوده است.

«کامبیز دارابی» در آثاری همچون «مریم مقدس»، «پایان دوم»، «تیک‌آف»، «آینه شمعدون»، «خودزنی»، «پریناز»، «ازدواج در وقت اضافه»، «نفوذی»، «چارچنگولی»، «چهار انگشتی»، «غوغا»، «کمین»، «مرد عوضی»، «شمارش معکوس»، «لاک پشت»، «دایره سرخ» به عنوان «بازیگر»، «دستیار اول کارگردان»، «دستیار دوم کارگردان»، «مدیر صحنه»، «برنامه‌ریز»، «دستیار صحنه»، «دستیار لباس» حضور داشته است.



کامبیز دارابی مجری طرح مجموعه تلویزیونی «چرخ فلک» به بهانه پایان این سریال در خصوص مراحل ساخت این سریال و ویژگی‌های آن در گفت‌وگو با «صبا» گفت: طرح اولیه «چرخ فلک» متعلق به علیرضا طالب‌زاده، نویسنده کار بود که کمی قبل‌تر به تلویزیون ارائه شده و فکر می‌کنم که قرار بود تهیه‌کننده دیگری آن‌را کار کند. بعد از این‌که طرح و پیشنهاد ساخت آن با مجید مولایی مطرح شد من و بقیه دوستان به کار اضافه شدیم.

وی در ادامه با بیان بازخوردهایی که مخاطبان سریال داشتند، بیان کرد: مجموعه «چرخ فلک» طرح نوینی است که با کیفیت مناسبی ساخته شده است. بعد از پخش بازخوردهای خوبی از سوی بینندگان گرفتیم، فکر می‌کنم به این علت که همه گروه تمام تلاش خود را کردند تا کاری با کیفیت و در خور توجه ساخته شود. اگر تازگی طرح و داستان‌ها و کیفیت بالای کار نبود به‌طور قطع نتیجه خوبی را از کار دریافت نمی‌کردیم.

دارابی حضور کارگردانانی که پیش از این، عمده فعالیت‌هایشان کارهای سینمایی بوده را در «چرخ فلک» یکی از ویژگی‌های بارز کاردانست و عنوان کرد: از نکات جالب توجه این مجموعه کارگردانانی بودند که بر سر این کار حاضر شدند. کارگردانانی که در عرصه سینما فعالیت کرده‌اند، البته این نکته در خصوص عوامل پشت دوربین هم وجود داشت، بسیاری از بازیگرانی که در سریال بازی کردند هم به ما لطف کردند و با این‌که برخی ازآنها مشغله زیادی داشتند حضور در «چرخ‌فلک» را پذیرفتند و مقابل دوربین آمدند.

مجری طرح سریال «چرخ فلک» با اشاره به این‌که انتخاب بازیگران چقدر فاکتور تعیین‌کننده‌ای در یک سریال یا فیلم است اظهار داشت: انتخاب بازیگر درست کمک زیادی به باور‌پذیری و خروجی کار می‌کند، با توجه به متن‌های خوبی که در اختیار داشتیم بازیگران استقبال خوبی برای حضور در این سریال را از خود نشان دادند، با این تفسیر بازیگران و دیگر عوامل تأثیر بسزایی در روند سریال داشتند.

کامبیز دارابی با ذکر مواردی از محدودیت‌های فعالیت در تلویزیون و سریال‌سازی تصریح کرد: هنگامی‌که سریال‌ها و کارهایی که مختص تلویزیون هستند با کمبود وقت و منابع مالی مواجه می‌شوند باعث می‌شود تا کارها زودتر از موعد مدنظر ساخته شوند، بنابراین سرعت ساخت بالاتر می‌رود که به‌طور طبیعی حساسیت‌ها در این شرایط پایین می‌آیند و در نتیجه کیفیت کار نیز افول می‌کند، در این شرایط است که افراد حرفه‌ای کمتر از کارها استقبال می‌کنند.

وی افزود: زمانی‌که حساسیت‌ها کم می‌شوند باید در مدیریت هزینه و زمان آنها را جبران کرد، به‌همین خاطر دیدیم که با دو کارگردان سریال ساخته شد و در ادامه کارگردان سوم هم به آنها اضافه شد. زمانی‌که به‌طور مثال، کارگردان قرار باشد روزی دوازده دقیقه کار را ضبط کند و این زمان به شش دقیقه تقلیل پیدا کند، پرواضح است که هزینه‌های جاری اضافه می‌شوند و مجموع این عوامل پروداکشن‌های سنگینی را خواهد داشت.

دارابی در پایان صحبت‌هایش تأکید کرد: برای بیننده رسانه ‌ملی آشنایی و لمس‌کردن چیزی که در تلویزیون می‌بیند مهم است، زیرا از این طریق است که ارتباط بهتری با آن برقرار می‌کند. فارغ از این مواردی که گفته شد،نحوه نشان دادن مباحث و موضوعات مورد علاقه مخاطبان هم مورد مهمی است که بر عهده سازندگان خواهد بود و آنها هستند که با همفکری و همدلی آن‌را به تصویر می‌کشند.


کارفرمایان گرامی از اینکه باشگاه مجریان را برای انتخاب اصولی هنرمند مورد علاقه اتان جهت دعوت در رویداد خود انتخاب نموده اید ، سپاسگزاریم و درخواست  می نماییم تا با رهنمود ها و نکته نظرات خود ما را در ارایه خدمات بهتر یاری نمایید. رویداد خوبی را برایتان آرزومندیم.

تلفن همراه مدیر برنامه باشگاه :09128239105   تلگرام هنرمندان ، خوانندگان و چهره های ورزشی : 09120809040   تلگرام مجریان : 09128239105 -  09203201327       تلفن ثابت: 02188679725

برای ارسال نظر ثبت نام نمایید

مجموعه های بیشتر:

 
 

از طریق تلگرام به ما پیام بدهید.

تلگرام ایران مجری

با کلیک روی تصویر بالا شما به تلگرام مدیر باشگاه وصل می شوید و می توانید پیام های خود را ارسال کنید.

Go to top