Menu
میترا حجار میترا حجار باشگاه خدمات ایرانمجری 09120588505


میترا حجار ،بازیگر سینما و تلوزیون در 15 بهمن 1355 در مشهد متولد شد.مادر او مهری جاهد و پدرش محمد حجار می باشد. وی دارای یک خواهر به نام مریم حجار و یک برادر به نام مجتبی حجار می باشد.

 

حجار در سال 84 ایران را به قصد فرانسه ترک کرد و برای تحصیل در رشته کارگردانی به آمریکا سفر نمود، او پس از حضور 3 ساله در محافل فرهنگی خارج از کشور توانست در یک قسمت از سریال تلویزیونی آمریکایی به نام اسمیت بازی کند. همچنین در زمینه موسیقی نیز در حال فعالیت است.

 هنرمندان سینما و تلوزیون- هنر پیشه
 میترا حجار با مدرک ریاضی فیزیک از سال 76 و با فیلم غریبانه وارد سینما شد و دوره دوساله کارگردانی را در کلاس های بزرگمهر رفیعا گذراند.

 میترا حجار در سریال پلیس جوان نقش همسر گمشده شهاب حسینی (یونس هدایتی) را بازی می کرد. پلیس جوان اولین تجربه بازی میترا حجار در تلویزیون بود.
پلیس جوان چهارمین تجربه کارگردانی سیروس مقدم در تلویزیون است. این سریال سال 1381 از شبکه سه سیما، پخش شد و به دلیل شیوه متفاوت ساخت و روایت پیچیده، مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. «پلیس جوان» بعد از 11 سال، این روز ها از شبکه آی فیلم پخش می شود.

 او در سال 1377 در فیلم فریاد درخشید و بازی قابل توجهی از خود ارائه داد. پس از آن با بازی در متولد ماه مهر ساخته احمد رضا درویش در سال 78 چنان بازی قدرتمندی را به نمایش گذاشت که هیئت داوران هجدهمین جشنواره فجر جایزه بهترین بازیگر نقش اول را به او دادند.

 
شبهای تهران یک تریلر جنایی از داریوش فرهنگ بود که در آن با شقایق فراهانی و فرهاد آئیش بازی کرد.

 
سال 81 در همکاری مجدد با کیمیایی نقشش در اعتراض را به خوبی ایفا کرد. پس از آن در سگ کشی به کارگردانی بیضایی نقشی کاملا متفاوت را ایفا کرد و علی رغم حضور اندکش توانست از خود بازیگری توانا به نمایش بگذارد.

 
میترا حجار در سال 1380 در فیلم رخساره به کارگردانی امیر قویدل ایفای نقش کرد این فیلم زندگی تینا مسرور را روایت میکند که دانشجوی کارشناسی ارشد روانشناسی سالمندان است، برای تحقیقات خود به خانه سالمندان می رود. در آنجا به خانم سالمندی برخورد می کند که در حال خواندن داستانی است به نام رخساره و...

 


کارفرمایان گرامی از اینکه باشگاه مجریان را برای انتخاب اصولی هنرمند مورد علاقه اتان جهت دعوت در رویداد خود انتخاب نموده اید ، سپاسگزاریم و درخواست  می نماییم تا با رهنمود ها و نکته نظرات خود ما را در ارایه خدمات بهتر یاری نمایید. رویداد خوبی را برایتان آرزومندیم.

تلفن همراه مدیر برنامه باشگاه :09128239105   تلگرام هنرمندان ، خوانندگان و چهره های ورزشی : 09120809040   تلگرام مجریان : 09128239105 -  09203201327       تلفن ثابت: 02188679725

برای ارسال نظر ثبت نام نمایید

مجموعه های بیشتر:

 
 

از طریق تلگرام به ما پیام بدهید.

تلگرام ایران مجری

با کلیک روی تصویر بالا شما به تلگرام مدیر باشگاه وصل می شوید و می توانید پیام های خود را ارسال کنید.

Go to top