Menu

چکامه چمن‌ماه

چکامه چمن‌ماه چکامه چمن‌ماه باشگاه خدمات ایرانمجری 09120588505

چکامه چمن‌ماه،(زاده ۱۴ آبان ۱۳۵۹ شیراز) بازیگر  جوان ایرانی سینما، تلویزیون و تئاتر است.

 

زندگینامه

وی که با دیپلم مجسمه‌سازی از هنرستان علامه طباطبایی فارغ‌التحصیل شده‌است، بازیگری در سینما را از سال ۱۳۷۷ با فیلم «بودن یا نبودن» به کارگردانی کیانوش عیاری آغاز کرد.

وی در حال حاضر از کشور مهاجرت کرده و در شبکهٔ فارسی‌زبان خارجی GEM TV، مشغول بازیگری است.

دو نفر از اعضای مقتول گروه موسیقی «سگ‌های زرد (The Yellow Dogs)» (سروش و آرش فرازمند)، پسردایی‌های چکامه چمن‌ماه بودند.

در تاریخ ۱۱نوامبر ۲۰۱۷ ،۲۱آبان ماه ۱۳۹۶ چکامه چمن ماه صفحه اینستاگرام جم گروپ را انفالو و تمامی عکس های مربوط به جم را از صفحه اینستاگرامش حذف کرد.

حمایت از نامزدی روحانی در انتخابات

وی از جمله ۱۴۰ هنرمند ایرانی بود که با امضاء طوماری در مورخ ۲۲ خرداد ۱۳۹۲، همراه با سایر اصلاح‌طلبان و اعتدال گرایان ایران، ضمن قدردانی از انصراف محمدرضا عارف به نفع حسن روحانی، از نامزدی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۲ حمایت علنی کرده است.

 


کارفرمایان گرامی از اینکه باشگاه مجریان را برای انتخاب اصولی هنرمند مورد علاقه اتان جهت دعوت در رویداد خود انتخاب نموده اید ، سپاسگزاریم و درخواست  می نماییم تا با رهنمود ها و نکته نظرات خود ما را در ارایه خدمات بهتر یاری نمایید. رویداد خوبی را برایتان آرزومندیم.

تلفن همراه مدیر برنامه باشگاه :09128239105   تلگرام هنرمندان ، خوانندگان و چهره های ورزشی : 09120809040   تلگرام مجریان : 09128239105 -  09203201327       تلفن ثابت: 02188679725

 

برای ارسال نظر ثبت نام نمایید
 
 

از طریق تلگرام به ما پیام بدهید.

تلگرام ایران مجری

با کلیک روی تصویر بالا شما به تلگرام مدیر باشگاه وصل می شوید و می توانید پیام های خود را ارسال کنید.

Go to top