Menu
حسین توشه حسین توشه باشگاه خدمات ایرانمجری 09120588505

حسین توشه ،بازیگر مجموعه تلویزیونی «کیمیا»،بازیگر مجموعه «پس از باران»،بازیگر جنوبی سینماو تلویزیون می باشد.

ناخدا جمال مردی از اصالت جنوبی درونم است

ریشه و اصالت جنوبی‌ام توانست صداقت و دریا دلی ناخدا جمال را پر رنگ‌تر به تصویر بکشد.

حسین توشه بازیگر مجموعه تلویزیونی «کیمیا» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص این مجموعه تلویزیونی گفت: سریال 110 قسمتی «کیمیا» یک برهه از تاریخ ایران را در 3 بخش قبل،‌ بعد انقلاب اسلامی و دوران 8 سال دفاع مقدس و زمان معاصر بیان می‌کند.
 
وی در خصوص ایفای نقش خود در مجموعه تلویزیونی «کیمیا» بیان کرد: ناخدا جمال شخصیتی است که در میانه‌ ماجرا به دلیل درگیری با یکسری از اتفاقات همراه خانواده پارسا می‌شود.
 
بازیگر مجموعه «پس از باران» ادامه داد: من جنوبی هستم و خوب لهجه، خلق و خوی و رفتارهای یک جنوبی یا ناخدا را می‌شناسم، به همین خاطر هم تمام تلاشم را کرده‌ام، نقشم را بدون هیچ لغزشی و به نحو صحیح ایفا کنم.
 
توشه درباره رضایت کامل خود از ایفای نقشش در سریال 110 قسمتی «کیمیا» عنوان کرد: همیشه تمام و کمال از بازی خودم راضی نبودم و مجموعه تلویزیونی «کیمیا» کاری است که هم از ایفای نقشم و هم از تمام گروه بازیگری و کارگردانی راضی و خرسند هستم.
 
بازیگر مجموعه تلویزیونی «نخل‌های سربی» درباره انعکاس و دقت نظر مخاطبان تلویزیون اظهار داشت: نقل و شنیده‌هایی که این روزها درباره ناخدا جمال و مجموعه «کیمیا» می‌شنویم، خوشحال‌کننده است. ما باید نگاه‌هایمان فنی‌تر متوجه رسانه و قاب تصویر باشد، متأسفانه مردم ما بر اساس احساسات خود نظر می‌دهند.
 
توشه در ادامه به همکاری دوباره خود با جواد افشار اشاره کرد و گفت: سال‌هاست با جواد افشار در کارهایش همکاری می‌کنم. از بازی در سریال «جابربن‌حیان» تا تله‌فیلم‌ها و دیگر سریال‌هایی که در کنار این بزرگوار حضور داشتم. جواد افشار یکی از پرکارترین و شریف‌ترین کارگردان‌هایی است که با صداقت، صبر و گذشت فراوان از همان روزهای اول تا آخرین پلان از یک فیلم پای کار و پشت بازیگران ایستاده است.
 
بازیگر فیلم سینمایی «کودک و فرشته» در ادامه از پتانسیل‌های قوی و مثبت «کیمیا» توضیح داد: صبوری و کارگردانی جواد افشار، بازی در کنار ستاره‌های سینما و تلویزیون، آشنایی با محمدرضا شفیعی به عنوان یک تهیه‌کننده نام آشنا و همچنین وجود قصه‌ جذاب و پر کشش و درام سریال «کیمیا» از نقاط طلایی و جذابیت‌های این مجموعه‌ی 110 قسمتی است.
 
وی پیرامون ادامه روایت پیدا شدن فرخ پارسا یادآور شد: غرق شدن یا کشته شدن فرخ پارسا در نگاه ناخدا جمال از این زاویه‌ دید است که لنج در حال حرکت است، فرخ خود را به آب می‌اندازد و بلافاصله به او تیر شلیک می‌شود. ناخدا جمال به کیمیا و یا خانواده پارسا دروغ نگفته است. او انسان ساده‌ای است که تنها لنج، دریا و کشتی را می‌شناسد. درواقع نه ناخدا جمال، بلکه تمام دریانوردان و اهالی خوب جنوب کشور صداقتشان به اندازه‌ دریا وسعت دارد.
 
بازیگر فیلم سینمایی «هدف سخت» از ایفای نقش در تیپ‌های متفاوت بازیگری خود بیان کرد: هیچ گاه خودم را محدود به یک تیپ و یا یک کاراکتر نکردم. در «پس از باران» به خاطر گریم خشن و چهره‌ام نقشی خاکستری را همراه با لهجه‌ شمالی داشتم یا در مجموعه «مزرعه کوچک» با لحن و شخصیت مردی گیلکی حاضر شدم، تمام تلاشم را کرده‌ام که تک بعدی کار نکنم و لذت ببرم.
 
توشه در ادامه خاطرنشان کرد: از این متفاوت بودن و کارکردن لذت می‌برم، هر دفعه فردی جدید را با موقعیت‌های مختلف تجربه می‌کنم و گاهی آنقدر با نقش‌هایم درگیر می‌شوم که حس و حالش تا مدتها با من همراه است.
 
بازیگر مجموعه تلویزیونی «مزرعه کوچک» در پاسخ به این سوال که آیا سریال «کیمیا» با توجه به تعدد قسمت‌هایی که دارد، توانسته در رقابت با دیگر مجموعه‌ها قرار بگیرد، بیان کرد: سریال 110 قسمتی «کیمیا» با نگاهی به 3 دوره‌ تاریخی از زبان کیمیا پارسا توانست کلیشه‌ سریال‌سازی‌های 30 و یا 40 قسمتی را بشکند و مردم را در یک بازه‌ زمانی طولانی‌تری همراه کند.
 
وی در پایان ادامه داد: اصل و اساس فیلم‌سازی سرگرم‌کننده است که البته همین، بخش گستره‌ وسیعی از مردم را شامل می‌شود و نباید از دید سازندگان و مدیران جا بماند و خوشبختانه «کیمیا» توانست این مؤلفه را در کنار قصه‌ خوب و چینش صحیح بازیگران حفظ کند.

 


کارفرمایان گرامی از اینکه باشگاه مجریان را برای انتخاب اصولی هنرمند مورد علاقه اتان جهت دعوت در رویداد خود انتخاب نموده اید ، سپاسگزاریم و درخواست  می نماییم تا با رهنمود ها و نکته نظرات خود ما را در ارایه خدمات بهتر یاری نمایید. رویداد خوبی را برایتان آرزومندیم.

تلفن همراه مدیر برنامه باشگاه :09128239105   تلگرام هنرمندان ، خوانندگان و چهره های ورزشی : 09120809040   تلگرام مجریان : 09128239105 -  09203201327       تلفن ثابت: 02188679725

1 نظر

  • حسن

    ارسال شده توسط حسن

    یکشنبه, 21 مرداد 1397 23:43

    حسین توشه اهل شرق ایران(یکی از روستاهای بیرجند)است اماسال هادر جنوب(آبادان)به واسطه شغل پدرش زندگی کرده.

برای ارسال نظر ثبت نام نمایید

مجموعه های بیشتر:

از طریق تلگرام به ما پیام بدهید.

تلگرام ایران مجری

با کلیک روی تصویر بالا شما به تلگرام مدیر باشگاه وصل می شوید و می توانید پیام های خود را ارسال کنید.

Go to top